King & Maxwell x2

2013-08-14
1x08 - Job Security
Inte särskillt förvånande att mannen inte talade sanning om telefonen. Istället var det en av mina favoritinhoppare i Supernatural som behövde hjälp, nämligen NSA direktören. Han var ju med i avsnitt 3x08 och var otroligt rolig. Kul att få se honom igen.
Nu har alltså Michelle fått möjligheten att gå tillbaka till Secret Service. Jag kan erkänna att jag har alddrig riktigt förstått varför hon slutade. Med Sean fick man ju verkligen veta varför men inte med Michelle? Undra varför? Nu börjar det bli spännande med Seans förflutna igen. Ska bli så intressant att se de två sista avsnitten nu.
 
1x09 - Locked In
Jag älskar verkligen Edgar, han är fantastiskt rolig! Jag avskydde att dom dödade Opie i Sons of Anarchy men det innebar ju att Ryan Hurst fick möjligheten att spela Edgar och även om denna serien inte har samma dramatiska effekt så gör han ett riktigt bra jobb med denna karaktären.
Michelle kommer ju inte välja att börja på The Secret Service (skulle hon göra det så skulle hon ju säga upp sig under nästa säsong igen...) men detta kan ju orsaka lite problem mellan henne och Sean under säsongsfinalen gissar jag. Det ska bli så spännande att se finalen nu!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback