Biggest Loser Challenge America

2013-01-09
Det är säkert löjligt men jag fullkommligt älskar Biggest Loser, speciellt nu när Jillian har kommit tillbaka igen. Hon är världen bästa människa, jag är fullkommligt förälskad i henne! Jag önskar att jag hade en alldeles egen Jillian här hemma.
 
Denna säsongen har Biggest Loser gänget en extra twist på programmen och det är att dom utmanar USA att ta tag i barnfetman som invaderat USA (och även har invaderat vårt land också!) och då har tre barnambassadörer med i programmet som även dom ändrar sin livsstil. Många säger att det är fel att utnyttja barn för att göra bra TV men jag tycker att dom har hanterat detta på ett bra sätt!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback