Veckans TV (v. 4) Del 1

2013-01-23
Revenge - 2x12 - Collusion
Dom är så söta tillsammans Emily och Aiden. Tillsammans på stranden så var dom som vilket par som helst som stod och gullade. Är det verkligen slut nu? Jag tror inte på att det var Aiden (eller i hans ögon Emily) som fick The Initiative att döda hans syster utan antingen så var hon död sedan länge eller så fejkade dom bara hennes död. Jag vill verkligen inte att Emily och Aiden ska vara finito. Har älskat det förhållandet! Jag trodde dock att Aiden skulle ha någon sorts moralisk spärr gentemot att döda Victoria men han verkade knappt tänka på det faktiskt. Lite tvekan kanske men han hade ju gjort det om inte Emily stoppat honom.
Stackars Nolan kan verkligen inte få det lätt någon gång. Först kommer hans gamla älskare och förstör så han blir av med hea sitt företag och nu har hans flickvän visat sig vara en satmara som ljuger och försöker stjäla program från Nolan. Dock så verkar ju The Initiative ha någon sorts hållhake på henne för Padma verkar inte tycka om det speciellt mycket (och jag vill verkligen inte försvara henne eftersom jag hatar henne!) Men vi fick tack vare Padma en härlig Emily/Nolan scen som verkligen visade att Emily faktiskt bryr sig om Nolan. Som jag skrattade när Emily sa att hon skulle köpa ett hus till honom. Så givmilda vänner har inte jag!
Jag kan förstå varför Charlotte vill byta sitt efternamn till Clarke men herregud vad dum hon är. Det kommer ju bara bita henne i arslet! Emily såg i vilket fall väldigt rörd och nöjd ut! Är det slut mellan Ems och Daniel nu förresten? Det kändes som att det faktiskt var ett good bye och inte mig emot! Vill verkligen inte att den fruktansvärda Daniel ska få vara lycklig!
Tänk att Conrad ska förstöra precis allt genom att hjälpa bröderna Ryan istället för att göra som han lovat. Stackars Jack!
Nästa avsnitt kommer inte förän den 11 februari och då kanske vi får veta vem det egentligen är som dör ombord på The Amanda. Jag vet inte ens om jag vill veta. Jag är bara så rädd att det är Jack så jag får ont i magen!
 
Once Upon A Time - 2x12 - In The Name Of The Brother
Jag gillar verkligen inte att se Belle så förvirrad och Rumple så förstörd. Jag tycker att dom är så fina tillsammans och det är tråkigt att se dom isär igen. Dock så håller jag liv i hoppet och hoppas att dom hittar något sätt att väcka liv i Belles minne igen.
Jag trodde förra veckan att det kanske var Henrys pappa som kom men istället var det Ethan Embry. Inte mig emot, jag har älskat honom sen jag såg Empire Records för första gången! Han såg uppenbarligen mer än vad han sa så nu lär det väl bli total cirkus av detta och då finns varken Emma eller Rumple i närheten för att rädda dagen. Äntligen kanske man kan få se en skymt av Bey igen i alla fall!
 
Castle - 5x12 - Death Gone Crazy
Ett bra avsnitt men tyvärr så ger inte Castle längre så mycket att kommentera på... Kul dock att få se Kelly Hu. Gillar henne men hade önskat att hon kicked som ass haha!
 
How I Met Your Mother - 8x14 - Ring Up!
Vilken hycklare Barney är! Han kan ligga med hela staten New York och ungefär hälften av resten av världen men så fort Ted ligger med hans syster så blir det ett jäkla liv!
Det där med Robins ring tycker jag inte alls stämmer. Jag tycker nog att jag upplevde det precis tvärtemot. Så fort jag fick en ring på mitt finger så flockades männen istället (nåja, flockades är väl kanske inte rätt ord men ibland måste man överdriva för att få till en dramatisk effekt ;) Eller hur?)
Marshall och Lily har jäkla konstiga sexdrömmar för övrigt. Dom där byxorna var riktigt vatändande för alla utom Marshall tror jag haha!
 
Bunheads - 1x13 - I'll Be Your Meyer Lansky
Jag tycker att Bunheads har fått ett lyft nu efter pausen dom hade under hösten men jag önskar att dom kunde sluta med dom där dansuppträdandena i tid och otid. Det är inte alls intressant att se!
Herregud vilken jäkla otur Sasha har haft i föräldralotteriet. Det är tur att hon har Michelle som hon kan luta sig mot!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback