Veckans TV (v.3) Del 2

2013-01-20
Hart of Dixie - 2x11 - Old Alabama
Blev så glad av att se Zoe och Wade så lyckliga tillsammans. Självklart var Lavon tvungen att förstöra allt genom att kräkas bitterhet över hela Zoe. Bara för att hans förhållande inte fungerade behöver han ju inte förstöra andras förhållande kan jag tycka. Känns så konstigt att han är så längsint mot Lemon också. Förstår att han är arg men att vara elak känns inte som Lavon!
 
Arrow - 1x10 - Burned
Jag gillar verkligen inte att se Oliver så svag och bruten. Det var skönt att han hittade sin melodi igen så att säga. Jag vet att många gillade detta avsnittet men jag tyckte det var lite tråkigt faktiskt. Vet inte varför egentligen för det var som vanligt välspelat och så. Kanske för att dom fokuserade så mycket på Ollie och Laurel? Ingen kemi what so ever där! Ollie och den där datortjejen på företaget? Där snackar vi kemi!

Supernatural 8x10 - Torn And Frayed
Älskar att "The Road So Far" montaget är tillbaka! Och jag älskar att Amelia-storyn är över (och jag hoppas att den aldrig kommer tillbaka faktiskt). Den hade potential men det blev bara konstigt tyckte jag. Att Sam fortfarande hoppas på ett normalt liv är ganska fint ändå. Det verkar även som att Benny storym är slut (för stunden i alla fall. Jag gissar på att han kommer komma tillbaka som det blodtörstiga monster han egentligen är...) Sam och Dean verkar ha gjort någon sorts deal där.
 
The Vampire Diaires - 4x10 - After School Special
Bonnie är så lättlurad. Jag fattar inte att hon kan vara så jäkla dum som går på proffessorns lögner. Blev full i skratt av Bonnies pappa som helt plötsligt dykt upp. Han säger att det är hans jobb att skydda henne. Vart har han hållt hus under alla dessa skräckupplevelser? Nu passar det att dyka upp!
Damon såg så otroligt lycklig och lättad ut när Elena ringde honom och det blev jag också. Jag vill ha lite mer Delena scener innan dom dödar det förhållandet igen. Stefan däremot är riktigt olycklig och hans lilla deal med Rebeka kan bara betyda dåliga saker...
Däremot så blir jag ganska road av Jeremys förskräckelse över att behöva döda folk för att komma åt den fulla tatueringen. Vad trodde han skulle hända? Skulle han pussa dom och så skulle tatueringen bli större?
Tyler tycker jag bara synd om, han bara förlorar människor runt omkring sig och jag kan förstå om han är arg på Klaus. Just nu verkar han bara nedbruten och förstörd!
 
Grey's Anatomy - 9x11 - The End Is The Beginning Is The End
Shit vilken payday! Helt sjuka summor pengar som dom antaligen kommer skänka tillbaka till sjukhuset när dom får veta att sjukhuset måste stänga...
Karev och Jo är bara vänner? Hon ser på honom som sin bror? What the?! Här sitter man och hoppas på en fin romans som man kunde ucka lite över och så ska dom vara som syskon? Inte okej! Men det var en väldigt fin gest att köpa en soffa till Karevs hus. Gör en syster sånt? I så fall behöver jag ha ett snack med min syster för jag är i behov av en ny soffa ;)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback