Ny serie: King & Maxwell

2013-07-01
Hittade av en slump en ny serie som började visas för ett par veckor sedan som heter King & Maxwell. Jag hittade den för att jag var inne på imdb och kollade var den gamla Sons of Anarchy skådisen Ryan Hurst håller på med nuför tiden. Det jag hittade var att han skulle spela massmördare i en ny buddy-cop serie och det var jag ju verkligen tvungen att kolla in...
 
 
Det jag hittade var inte en galen massmördare utan en ganska härlig, om än lite märklig, människa som var så charmig så att tårna krullade sig. Hela serien är ganska charmig måste jag säga och den är precis så light som jag vill att mina sommarserier ska vara. Lite skämt, lite action och man behöver knappt tänka själv. Detta är ett perfekt tillskott under sommaren för min del så känner ni att det är lite skralt i kalendern just nu så kan jag rekomendera King & Maxwell.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback