Säsongspremiär: True Blood - säsong 6

2013-06-18
Så var True Blood äntligen tillbaka och jag också har jag bestämt mig för. Jag måste bara få till designen. Länkarna funkar ju inte så bra som ni märker men jag ska försöka hitta någon som kan fixa det åt mig. Ingen av er läsare som är duktiga på CSS och koda?
 
För att återgå till True Blood då... Bill blev ett blodigt galet monster i säsongsavslutningen och jag kan väl erkänna att jag inte var speciellt excited över hur säsong 5 utspelade sig. Dock så var jag inte så besviken att jag inte ville kolla in säsongspremiären så klart...
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om säsongspremiären. Det var inte riktigt så där spännande som jag hade velat, kanske kan det bero på att jag inte känner så där jättemycket för karaktärerna längre. Tara har jag alltid avskytt så hon är väldigt ointressant för mig. Inte ens Alcide som jag alltid gillat var intressant. Det enda jag gillade var Sookie och Eric. Men jag kommer fortsätta kolla för det är ändå True Blood.
Jag hoppas på att det blir bättre och blir det inte det så hoppas jag att säsong 7 (om det nu blir någon är bättre). Orkar jag ta mig igenom den sjunde säsongen av Supernatural utan att dö så klarar jag nog en tråkig säsong 6 av True Blood också... Så länge dom fortsätter teasa mig med Eric och Sookie så är jag nöjd.

1 Comments

2013-06-22 @ 22:26:30

Älskar!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback