Recension: Agents of S.H.I.E.L.D.

2013-10-02
När jag såg att det skulle komma en serie som tig vid där filmen Avengers slutade så blev jag överlycklig. Jag älskade verkligen den filmen (som precis alla andra?) och jag och sonen har kollat på filmen så många gånger att vi kan nästan varenda replik och scen. Jag hade höga förhoppningar över Agents of S.H.I.E.L.D. Frågan är ju om de lyckades uppfylla dem?
 
 
Kunde min förhoppningar bli uppfyllda? Nja... Det var inte det att det var dåligt, för det var det verkligen inte. Det var helt okej för att vara ett pilotavsnitt men det hade ju verkligen inte samma känsla som The Avengers. Skämten är där, actionen är där (och den är riktigt bra) och alla coola sakerna finns där men det är ändå inte riktigt samma sak.
 
Det var ju inte så att man förväntade sig att Iron Man och Thor skulle dyka upp (kul dock att Cobie Smulders dök upp!) men jag hade förväntat mig något mer. Problemet är att jag inte riktigt vet vad det är jag förväntat mig. Jag hade velat ha lite snyggare killar, Avengers har ju verkligen fått jackpot medans det här är två goofy looking guys som jag inte förstår mig på. Jag hade velat ha en mer lackad yta helt enkelt.
 
Vi får väl se om jag tycker att det blir bättre eller sämre under avsnitten som kommer. Jag är spänd på att se fortsättningen men samtidigt lite reserverad för jag trodde att detta skulle vara... mer.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback