30 dagars TV utmaning - Dag 21

2013-09-21
Favoritparet att "shippa".
 
Delena utan tvekan. Jag fullkomligt älskar gnistorna som är mellan Elena och Damon i The Vampire Diaries. Det ska bli spännande att se om de kommer hålla kvar i Delena i serien nu när Ian Somerhalder och Nina Dobrev har gjort slut i verkligheten men de känns som proffs så jag har svårt att tro att dom skulle lämna en av byggstenarna i serien helt bara för att de gjort slut.
 


Sen är det bara att erkänna att jag älskar Dean från Supernatural och Brooke från One Tree Hill tillsammans. Tänk om de kunde göra en serie med dessa två? Då skulle jag vara i sjunge himlen! Jag menar titta på denna videon som någon klippt ihop på youtube... Helt underbar!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback