30 dagars TV utmaning - Dag 25

2013-09-25
En serie jag planerar att se, gammal som ny.
 
Här kan jag ju göra en lång lista helt enkelt för det är så många serier som jag vill se men ännu inte hunnit med. Jag brukar ta dom under sommaren när det inte går så många ordinare serier som är värt att titta på.
 
The Big Bang Theory ska jag kolla ikapp någon gång och jag ska se om Vänner, Dark Angel, That 70s Show, Alias och Ally McBeal. Sen håller jag ju just nu på att ser igenom hela Förhäxad.
Jag och maken ska tillsammans kolla färdigt på Lost och sen ska vi börja se Homeland (vi såg första avsnittet och sen rann det ut i sanden trots att båda väldigt gärna vill se den), Boardwalk Empire, Suits, Justified och Vikings. Breaking Bad har vi tänkt att börja se ett bra tag men vi avvaktade med den tills seriefinalen så vi visste att vi hade flera år att kolla igen och då få ett avslut.
Sen ska jag själv se Hell on Wheels, Continuum, Parenthood, The Bridge, Luther, Orange Is The New Black, Men At Work, Deadwood, Chosen och Awkward.
 
Här är de som ligger på vänt, har ni några tips på andra serier som jag bara inte får missa?
 

1 Comments

2013-09-27 @ 00:29:00

När det gäller Homeland så får man ge den några avsnitt innan den kommer igång och man blir fast =)
Men om du inte redan har sett dom så är Firefly och Farscape ett måste för en nörd =)

Svar: Jag är inte mycket för rymdserier tyvärr, har svårt för dem men tack för tipset ändå :)
Linda Lorinius


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback