White Collar har fått ett startdatum...

2013-09-16
Jag satt i början av sommaren och undrade varför White Collar inte kom tillbaka med sin femte säsong och först för ett par veckor sedan fick White Collar äntligen ett startdatum. Närmligen 18 oktober kommer Neal och Peter komma tillbaka till våra TV-apparater. Eller era TV-apparater, för jag får lägga White Collar på vänt lite. Det är så mycket att se att jag måste rensa lite och detta är en av serierna som får ligga på is.Känner jag mig själv rätt så kommer jag titta ikapp under nån vecka när det är dåligt med serier och det kommer säkert komma ett tankeinlägg om hela säsongen så småningom men detta kommer inte bli en av serierna som det kommer veckosammanfattning om. Och jag kan erkänna att jag inte är speciellt ledsen över det heller. Jag tycker tyvärr att White Collar har förlorat lite av charmen och då kan jag lägga den tiden på att kolla in någon av serienyheterna i höst istället.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback