Jag blir så stolt!

2011-12-07
Jag vet inte varför men jag blir så fruktansvärt stolt när jag ser svenskar lyckas i Hollywood. Faktiskt. Det kanske är konstigt men det väcker verkligen min svenska sida (som jag lovar är jävligt gömd oftast haha!) när jag ser svenskar lyckas over there!

Igår var det dags för premiären av Sherlock Holmes: A Game of Shadows och Noomie Rapace var självklart där! Och jag blir så där löjligt jävla lycklig när jag ser henne på röda mattan! Precis som jag blir när jag ser Max von Sydow, Alexander Skarsgard eller varför inte Lena Olin!

Svenskar börjar bli väldigt heta i Hollywood nu!


Noomie var otroligt vacker på premiären!

1 Comments

2011-12-07 @ 19:13:18

Hon var inte lik sig själv där. För uppsnofsad kanske.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback