30 mil senare...

2012-02-20
Så har man kört 36 mil för att komma hem till västkusten och så får dottern magsjuka! Är det inte typiskt så säg... Det känns ju som att man lika gärna hade kunnat ha den hemma istället men nu är det som det är. Så istället för att vara ute och leka med barnen och morfar så får jag sitta inne och passa ett sovande barn så hon inte kräks överallt. Livet som småbarnsmamma är glamoröst minst sagt!

Nu ska jag passa på och kolla på dagens avsnitt av Once Upon A Time, dock så vet jag inte hur det kommer bli med serietittandet denna veckan eftersom uppkopplingen här ute är inte är den bästa! Jag ska göra mitt bästa!


1 Comments

2012-03-26 @ 17:05:39

hej ville bara säga att bloggen var cool för den handlar om min absoulta favis serie just nu Once Upon a Time tack och åter tack att du skriver om den :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback