Dom första 6 minuterna!

2012-05-17
Nu finns möjligheten för oss Grey's galningar att börja tjuvkika lite på dom första sex minuterna av morgondagens säsongsavslutning. Kolla INTE på trailern nedan om du inte vill se någonting i förvag alltså! Under skriver jag mina tankar om dom första minuterna... Läs inte det heller om du vill vara ovetande tills imorgon!



Först och främst det är ju ett under att alla överlevde kraschen! Rhimes sa i en intervju som jag läste att det skulle vara obeskrivlig sorg men även stunder då man inte kunde låta bli att skratta! Det lät ju helt rubbat men det var ju sant. Chocken när något händer får ju folk att göra och säga väldigt tokiga saker men Cristina tar väl priset med sin borttappade sko. Det är inte roligt men ändå så sitter man och fnissar. Vad är det för fel på mig?

Lexie ligger ju tyvärr sämst till och hon är den enda som jag absolut inte kan tänka mig att bli av med! Jag vill verkligen se henne tillsammans med Mark igen, inte i en jäkla kista! Men är det någon som kommer dö så borde det vara Lexie. Fan också! Jag har världens klump i magen, jag vill verkligen inte att hon ska dö!

Men... det kan ju vara så at Shonda Rhimes luras och att det är någon på sjukhuset som dör. Man vet ju aldrig. Den enda jag skulle kunna tänka mig som kan dö där är April om hon tar livet av sig eftersom hon inte har någonting längre... Men April Kepner har ju aldrig varit speciellt omtyckt hos mig så om hon skulle dö så är det för min del inte fullt så sorgligt som om någon annan dör... Eller kanske att Callie dör (denna tanke är enbart baserad på att Arizona sa till henne i förra avsnittet att hon aldrig fick dö!)

Åh herregud jag vill inte vänta tills imorgon men jag antar att jag inte har något val...

2 Comments

2012-05-17 @ 23:56:43

Jag ville inte titta men jag kunde inte låta bli. Nu måste jag nästan vara vaken hela natten för att se avsnittet så fort det kommer ut! Men med min tillfälliga matförgiftning så lärde det inte funka. Skit skit skit!

2012-05-18 @ 05:47:12

Jo visst kunde jag det och jag är fortfarande vaken och väntar på att min dator ska få upp farten så jag kan se avsnittet innan jag måste sova. Ska jobba natt så detta blir en bra vändning. Matförgiftningen tycks även ha gått över vilket är ett plus.



Klart och färdigt säger plastbiten nu, så nu blir det Greys!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback