Säsongsavslutning: Castle

2012-05-08
Så var Castles fjärde säsong till ända också. Snart är det inte många serier kvar att se... Denna och nästa vecka är det säsongs- och serieavslutningar och sen är det finito för alla favoriter tills dom kommer tillbaka i september igen. Så hur slutade egentligen Castle?


Min TV-tablås mest enerverande "kom igen då för fan" förhållande har äntligen kommit igång efter fyra säsonger av att aldrig få till det. Tydligen finns det inget som sätter fart på ens handlingskraft som att hänga från utsidan på ett höghus. Jag säger då det!
Men jag blev förvånad! Jag trodde att dom skulle dra ut på det en säsong till faktiskt men är väldigt tacksam att dom inte gjorde det. Fyra säsonger av trånande blickar räcker, sen får det gärna bli lite fart framåt tycker jag.

Castle har ännu inte blivit officiellt upplockad för en femte säsong men den kommer, var så säker!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback