'N Sync återförenas på MTVs VMA 2013

2013-08-26
Eftersom Justin Timberlake är en världsstjärna som har hållt på i många år nu och har ett antal hits i bagaget så hedrades han på MTVs Video Music Awards. Han hade ett medley med sina allra största hits och då fick han sällskap på scenen av sina forna bandkollegor i 'N Sync som drog av Bye Bye Bye med den gamla koreografin och allt. Jag, som är så pass gammal att jag fullkommligt älskade 'N Sync och Backstreet Boys på den tiden det begav sig, var i sjunde himlen i morse när jag kollade på Justins framträdande, både ensam på scen och tillsammans med de andra skönsjungande medlemmarna från 'N Sync.
 
Här kan ni se Justins och 'N Syncs framträdande. Kolla speciellt in hur jäkla hög Lady Gaga ser ut i publiken och hur jäkla nöjd Taylor Swift ser ut och hur hon rockar loss. Det gav mig härliga skratt i morse när jag såg videon.

1 Comments

2013-08-26 @ 17:39:52

Älskar du victoria secret & vill ha deras body mister? Då tycker jag att du ska vara med på denna tävling som är gratis! Kanske du vinner.. http://nickimdaily.blogg.se/2013/august/tavling-victoria-secret-produkter.html#comment


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback