Sophia Bushs nya jobb (igen)

2013-08-24
Efter att One Tree Hill sa adjö efter nio säsonger så har Sophia Bush haft svårt att hitta en lika stor succe som OTH. Hennes komediserie Partners gick i graven efter bara några avsnitt (vilket jag fortfarande är ledsen över eftersom den var underbart rolig) och det pilotavsnitt hon spelade in för Hatfield's & McCoy's blev inte ens upplockad. Kanske inte det man drömmer om som skådis...
Men nu har Sophia skrivit på för rollen, Erin Lindsay, i Chicago Fires spin-offen Chicago PD. Jag hade inte tänkt att titta på den serien men nu har jag ju inget val eftersom jag verkligen älskar Sophia Bush och allt hon gör. Chicago PD har premiär under mitten av säsongen vilket brukar betyda i januari efter juluppehållet.
 

1 Comments

2013-09-01 @ 13:02:32

Brukar egentligen inte gilla den typen av serier, men kanske jag måste ge den en chans eftersom jag verkligen gillar Sophia Bush. Älskade henne i OTH! :)

Svar: Jag ville inte heller se den eftersom jag redan tittar på Chicago Fire men när Sophia Bush är med så bara jag måste. Hon är så fantastisk så jag hoppas att denna serien blir en succe för det förtjänar hon :)
Linda Lorinius


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback