Förhäxad - Säsong 3

2013-07-12
Så var den tredje säsongen tittad på och jag har njutit av varenda sekund! Är så sugen på att bara hoppa på säsong 4 och det ska jag göra också så fort som möjligt.
 
 
Favoritavsnitt. The Honeymoon's over på grund av att det är det första avsnittet som Cole är med i och sen typ alla andra avsnitt i säsongen kanske?
 
Favoritkaraktär. Just nu ligger det faktiskt ganska delat mellan alla tre häxorna, sen har jag självklart en väldigt svag punkt för Cole.
 
Bästa paret. Phoebe och Cole så klart!
 
Sämsta paret. Hmmm, fanns nog inga par egentligen i denna säsongen annat än Phoebe/Cole och Piper/Leo och dom kan man inte vara emot på något sätt! Så nej, det fanns inget sämsta par i denna säsongen.
 
Bäst i säsongen. Helt enkelt hela säsongen! Jag kommer på mig själv med att sitta och älska varenda avsnitt! Varenda ett och det är inte vanligt i en serie att varenda avsnitt är riktigt bra.
 
Sämst i säsongen. Det enda som jag inte gillar med denna säsongen är avsnittet när Cole och Prue är i en alternativ westernvärld för 130 år sedan och dom helt plötsligt står upptryckta mot en vägg. Jag vet att kemin mellan dom är på riktigt eftersom Doherty och McMahon faktiskt var tillsammans i några år utanför serien men det är inget som man behöver visa i Förhäxad tycker jag.
 
Övriga kommentarer. Egentligen var det ju inte meningen att Cole skulle komma tillbaka efter att Phoebe hade låtsas döda honom i kryptan men eftersom det blev tittarstorm så beslutade dom sig för att ta tillbaka honom och det är jag väldigt tacksam över!
 
Betyg. 5/5. Detta är helt klart den bästa säsongen av Förhäxad. Har suttit inför varje avsnitt och varit lycklig för jag skulle få se ett till.

1 Comments

2013-08-13 @ 20:58:41

Världens bästa serie<3

Svar: Ja visst är den bra :)
Linda Lorinius


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback