30 dagars TV utmaning - Dag 23

2013-09-23
Mest störande karaktären på TV.
Åh det finns ju så många som man verkligen avskyr. Ta Janice i Vänner till exempel, den människan kunde verkligen spräcka glas med sin röst. Usch! Som Chandler någon gång sa, hon fick hans pungkulor att springa upp och gömma sig. Det skulle mina också göra om jag hade några. Henry i Once Upon A Time är så jäkla jobbig att man ärligt talat vill slå honom rakt igenom TVn och Georgina ifrån Gossip Girl ska vi inte ens tala om. Jag blir ilsken bara jag tänker på henne...
Men värst är helt klart Andrea från The Walking Dead. Hur många gånger har inte hon haft chansen att döda Guvernören och inte gjorde det? Hur många gånger har hon skällt på folk och tjafsat om att dom inte gjort något när hon själv bara slappat? Hur många gånger har hon ändrat åsikt mitt i ett avsnitt för att till nästa ha ändrat sig tillbaka igen? Detta är inte en människa som jag kommer sakna! Jag tyckte knappt synd om henne när hon dog i säsongsfinalen i våras.
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback