Förhäxad - Säsong 4

2013-09-09
Det har tagit mig tid att kolla på säsong 4 men det gör egentligen inte så mycket eftersom då tar bara det underbara ännu längre tid att se. Men nu är jag äntligen färdig med säsong fyra och jag ska så klart gå direkt på säsong fem! 
 

Favoritavsnitt.
Long Live The Queen trots att det är det avsnittet som systrarna dödar Cole. Det får mig alltid att gråta men det visar ändå en otrolig syskonkärlek i slutet som är så fin.
 
Favoritkaraktär. Jag fortsätter köra med Phoebe. Jag gillar henne, trots att hon goes evil. Ibland kan kärlek leda oss på villovägar men hon gjorde ju rätt val tillslut. Även om det gjorde ont i allas hjärta att förlora Cole.
 
Bästa paret. Jag älskar ju Phoebe och Cole tillsammans så är det bara.
 
Sämsta paret. Inget faktiskt. När jag sitter här och tänker tillbaka så finns det verkligen inget par som jag inte gillar. Iofs så var det inte så många par i denna säsongen utan det handlade ju mest om att lära känna Paige och få följa historien om Phoebe och Cole.
 
Bäst i säsongen. Att Cole kom tillbaka. Jag är ledsen men det spelar liksom ingen roll hur dumma och onda saker den demonen gör. Jag kommer alltid älska honom.
 
Sämst i säsongen. Att Phoebe accepterar att hon blev av med babyn bara så där. Nog för att det var en demonbaby men det var det enda hon hade kvar av Cole och det borde ju spela in en hel del kan jag tycka.
 
Övriga kommentarer. Jag längtar efter att Piper får vara riktigt lycklig en liten stund. Det känns som att hon inte fick någon ordentlig story denna säsongen, förutom babydramat och inte ens det var speciellt känslosamt eller utvecklat tyvärr. Men hon fick ju ett bra slut på säsongen i alla fall med sin baby!
 
Betyg. 5/5 Jag vet att jag sa att säsong tre är helt klart bäst men jag hade glömt bort hur bra denna säsongen var! Otroligt bra och väldigt känslosamt med Prues och Coles död.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback