Previously on 2 Broke Girls

2013-09-10
Jag slutade kolla på 2 Broke Girls eftersom jag blev ganska trött på alla köns- och rasstereotypiska skämten hela tiden men i somras insåg jag att jag saknade det och såg hela säsong två på ett par dagar. Så från och med hösten så är 2 Broke Girls med på min watchlist igen.
 
 
TIDIGARE PÅ... Tjejerna försökte tjäna lite extrapengar genom att städa ut en hemligt litet skyffe på Cafet och hittade ett fönster som leder ut mot gatan... en uppenbarelse om hur de ska föra deras företag vidare kommer så klart!

VAD KOMMER HÄRNÄST? Fönstet som öppnade öppnade även dörrarna för tjejerna som nu kommer ha en nerskalad version av deras cupcake butik. Oleg och Sophie har gjort slut och försöker vara vänner, vad det nu betyder för dessa två och Han kommer både få besök av sin mamma och få en kärleksintresse.

BONUSSPOILER Max kommer att hamna i ett riktigt förhållande med en man som verkligen förstår henne. Denna gången kommer killen i hennes liv inte bara vara en snygging som alla andra män i hennes liv utan även en vän. Men tydligen ska han inte vara exakt vad han säger...
 
RETURDATUM 2 Broke Girls kommer tillbaka tisdagen den 24 september.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback