The hardest word to say is goodbye

2013-09-27
Som de flesta vet så gick ju Cory Monteith tragiskt bort för ett tag sen. Gleestjärnan blandade kokain och alkohol och hans liv gick inte att rädda. Denna förlust är ju något som självklart slagit hårt hos skaparna och alla skådisar i Gleelägret. Igår började Glee på sin femte säsong och jag kan tänka mig att fansen för serien tyckte det var väldigt tomt utan deras Finn.
Först i det tredje avsnittet för säsongen så kommer Finns försvinnande tas upp i serien och det kommer vi kunna se i Sverige den 11 oktober. Jag har inte sett Glee sen mitten av säsong tre men detta är ett avsnitt som jag faktiskt tänker se när det kommer. Jag gillade karaktären Finn och jag känner att jag också kan tänka mig att säga adjö till honom...
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback