God morgon

2009-12-06
Då var man vaken iaf. Inte så mycket mer just nu tror jag haha! Är hungrig men Timmy har precis ställt in Scones i ugnen MUMS! så det får väntas med att ätas en stund till.

Filmen igår ja... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Visuellt jättesnyggt. Troligt? Inte det minsta. Man får följa flera olika handlingar, flera olika personer under några dagar då katastrofer träffar jorden för att tillslut leda till jordens undergång. Bästa i filmen? Det visuella och Woody Harrelsons galne konspiratör. Han är ju en första klassens skådis och det var riktigt trist att han inte var med mer.
En underhållande och actionfylld film som visar både bra och dåliga sidor hos mänskligheten dock saknade jag humor. Det blir för svart. Det blir liksom för Doomsday. Fine det är en film om jordens undergång där typ bara ett par hundratusen människor överlever men like humor along the way hade inte skadat.
Jag blev inte livrädd och jag tror inte jorden går under 2012. Gör den det så kan man ändå inte göra något åt det.

Idag ska vi ta en sväng ner till stan för att se om vi kan hitta sånadära "tärnljus" man hade när man var liten. Ni vet, en handhållen lykta typ med ett enda ljus. Det ska vi föräldrar ha på onsdag när dom firar Lucia på dagis. Har köpt en Tomtedräkt till Zakk, lär vara dundersöt haha!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback