Helgens filmer!

2009-12-21
Som vanligt så har vi avverkat ett par filmer under helgen. Någon som tycker att vi är filmtokiga? Haha! Jaja, kan nog leva med det :)
På fredagkvällen satt vi och kollade på På Spåret. Jag menar hur pensionär är det då? Jaja, vi börjar ju närma oss 30 så det kanske är dags... vad vet jag?


Såg iaf Star Trek filmen i lördags. Timmy var inte så där jättesugen men jag sa att det går ju att stänga av om den inte är något att ha. Jag kan säga att jag blev glatt överraskad! Filmen i sig ger ju inte svar på några stora världsproblem men det är underhållande action mest hela tiden. Många härliga skratt bjöds man på också. Hade inte förväntat mig komedi inblandat men det var riktigt kul stundtals.


Sen såg vi ju självklart Ensam Hemma! Det är ju ett måste varje jul. Varenda eviga år kollar vi på Ensam Hemma filmerna och varenda eviga år garvar jag lika hårt åt dom där två idioterna till tjuvar. Lika bra som alltid! :)
Trackback