Teenage mutant ninja angel?

2009-09-25

Fick sett Supernatural i morse iaf. Greys fanns uppe först när jag skulle dra till jobbet så det får bli att jag ser det ikväll...

Tillbaka till Supernatural. Avsnitt 3 Free To Be You And Me är hysteriskt. Som jag skrattade. Dean och Sam har gått skilda vägar och Dean försöker tillsammans med Cas att hitta ärkeängeln Raphael. Det kan visa sig att det kanske är Cas sista kväll vid liv vilket leder till att Dean tar med sig till Cas till ett horhus. Stackarn är flera tusen år gammal och han var sååååå nervös över att bli av med oskulden... Asgarv! :)
Sam's historia är mörkare. Lucifer besökte honom och förklarade för honom att han var det riktiga kärlet. WTF?!?!? Så ska det ju inte alls vara... Blev helt chockad men jag antar att det är precis så dom vill att man ska reagera...

Nää nu ska jag fortsätta jobba fast det är lugnt idag... har med mig en bok iaf Nyckeln till mod av Nora Roberts.

Trackback