Nu gråter varenda 15-åring i hela världen!

2010-02-23
Som sig bör så går man ju in på Aftonbladet.se det första man gör varje morgon. Let's face it! Vill du ha det bästa och färskaste skvallret så får man det ju därifrån. Nyheter får ju ta ett steg tillbaka för att mätta svenskarnas behov för kändisskvaller. För några dagar sen rapporterades det att Claudia Galli dejtade Lill-Babs barnbarn. Jaha? Spännande liksom...

Men nu har det hårda slaget kommit som kommer försätta hela den tonåriga flickskaran i världen i en djup och oöverträffbar depression. Det är sant. Jag är ledsen men det är faktiskt sant. Dom ÄR tillsammans. Tror ni mig inte? Läs här.


Vad fan har hänt egentligen undrar jag? På min tid så var flickidolerna Brad Pitt och Johnny Depp. Där har vi snygga män. Och dom håller än! Ha! Nu blir folk helt till sig över en osnuten britt som ser ut som sju svåra år. Jag får liksom inte ihop det. FUL!
Trackback