Vilket underbart morgonbesked!

2010-02-17
Det blir en ny säsong! En säsong 6 utav Supernatural! CW släppte nyheten nu på morgonen och bland de serier som förnyas så är det Supernatural, Vampire Diaries och 90210. Dock inga besked ännu ifall Life Unexpected eller One Tree Hill kommer förnyas. Det är väl bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa men det är väl så att man (och då menar jag mig själv) måste inse att serierna kan inte fortsätta i all evighet. Tyvärr. One Tree Hill är ju inne på sin sjunde säsong nu och tyvärr tappades det lite tittarsiffror i och med att Lucas & Peyton lämnade serien. Jag vet inte om Life Unexpected fick de tittarsiffror som kanalen hade hoppats på men enligt mig är det en riktigt bra serie och jag hoppas den förnyas.

Men Supernatural kommer fortsätta en säsong till och sen blir det inget mer. Både Jensen Ackles och Jared Padalecki har sagt att dom vill avsluta efter säsong 6. Men ett år till blir det spänning och komedi i en härlig blandning.

Trackback