Life Unexpected

2010-01-12


Det bästa på TV 2010 ska tydligen vara Life Unexpected. En helt ny CW show i samma anda som Gilmore Girls. Kerr Smith (Dawsons Creek) och Shiri Appelby (Roswell) spelar med i vad jag tror kommer bli en enorm succé. Efter att ha sett 2 minuter av serien så visste jag att detta är vad jag har saknat sen Gilmore Girls gick i graven. Det är en härlig blandning av allt som är bra!

Lux är en tjej som försöker bli kvitt fosterbarnssystemet genom att få en domare att deklarera henne som vuxen. För att detta ska kunna ske så måste hon först hitta sina biologiska föräldrar, Cate och Baze, och få dom att skriva under på hennes beslut. Detta leder självklart till oväntade händelser.

Jag vet i alla fall vad jag kommer göra den 19 januari. Titta och döm själva.

Trackback