Helgen som varit...

2010-06-21
I helgen har vi självklart kollat på film. Jag menar hallå!? Det gör vi typ varje kväll... Denn helgen blev det Shutters Island och The Wolfman.


Shutter Island var inte alls lika äcklig som jag trodde den skulle vara. Helt klart en sevärd film med många oväntade vändningar. Jag har ju inte läst boken så jag visste inte alls hur det skulle sluta men man hade väl sina misstankar...


The Wolfman behöver man verkligen inte se. Den var inte skitdålig men nog så dålig för att inte rekomendera någon att se den... Riktigt trist faktiskt. Inga spännande vändningar alls men den var ju snyggt gjord. Det får jag väl säga ändå...


Igår kväll blev det Dödligt vapen 3. Tillsammans med Die Hard så är det en av dom bästa actionkomedierna på 90-talet. Kan ses om och om igen. Under året släpps även den 5 (och sista?) Dödligt vapen filmen. MÅSTE SES! :)
Trackback