Ni glömmer väl inte Oscarsgalan?

2010-03-07
Inatt är det dags för den 82a omgången utav Oscarsgalan. Så länge jag har fått bestämma själv så har jag ställt klockan och gått upp mitt i natten för att titta på denna kavalkad i lyx. Älskar det. Vet inte varför men det är verkligen helt underbart att titta på. Och ja, jag erkänner. Jag gråter ibland när dom har sina tacktal eller när dom visar hyllningsfilmen för dom som gått bort under året. Jag är så pinsam haha!

Ska allt försöka ta mig upp inatt. Gjorde inte det förra året för jag var tvungen att passa på att sova om Zakk sov men innan dess har jag gjort det. Något jag hoppas på är att Avatar inte vinner bästa film utan det priset borde med all rimlighet gå till Camerons exfru och filmen The Hurtlocker. Den som lever får se...

Men glöm inte att kolla. Det börjar kl 24 med klänningskavalkad och sen är det nedräkning och till sist börjar galan kl 02.35 i Kanal 9.

Trackback