Killers

2010-11-07

Igår såg vi filmen Killers. Förväntade mig världens skitfilm eftersom den bland annat har blivit kallad 2010s sämsta film. Jag blev faktiskt förvånad. Jag tror att dessa heliga filmrecensenter som alla höjer till skyarna förväntar sig "Det sjunde inseglet" varje gång dom går på bio.
Man får ta filmen för vad den är. En lite löjlig men ändå helt okej actionkomedi. Jag skrattade några gånger åt Heigls morsa i filmen, tyckte hon var klockren med sin överkonsumtion av Vodka. Det hände någonting hela tiden och jag hade faktiskt inte tråkigt.
Visst lär ju inte filmen vinna några priser men vad förväntar ni er med Heigl och Kutcher i huvudrollerna egentligen? Det är väl inte precis skådisar som har några större djup i sina filmrollsval?

Skäms på er filmrecensenter! Det är inte en femma precis men väl en tvåa för man får precis vad man förväntar sig. Lite mer nu efter att ha läst alla era felaktiga sågningar...
Trackback