Dallas

2011-12-18
Eftersom jag är så gammal så kommer jag ihåg när Bobby helt plötsligt kom tillbaka från dom döda på Dallas. Jag kommer ihåg mamma som suckade av välbehag när man fick se honom stå i duschen haha! Bobby Ewing var verkligen en sexsymbol på den tiden. I sommar är det dags för Dallas att göra sitt återtåg till våra TV apparater och då föds det kanske några nya sexsymboler!


Denna gången handlar det om Bobbys och JRs söner Christopher (Jesse Metcalfe) och John Ross (Josh Henderson) och deras spel mot varandra. Äpplena faller verkligen inte långt från Ewing trädet inte! Jag måste säga att jag längtar efter ännu en sån här (vad jag hoppas kommer bli) härlig såpa.
Sen är det ju otroligt roligt att dom har fått Bobby, Sue Ellen och JR att komma tillbaka! Frågan är ju bara om deet bara är jag som är gammal nog att uppskatta att Dallas kommer tillbaka eller om det finns någon mer än mig som längtar?

Kolla in trailern och berätta sen för mig om ni kommer kolla på Dallas i sommar!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback