Har ni haft en bra jul?

2011-12-27
Nu så var man hemma igen efter en skön julhelg med familjen i Uddevalla. Dock så fick jag bara med mig dottern hem. Sonen stannade kvar hos morfar och kommer inte hem förrän på fredag! Vilket innebär att det är så tyst här hemma så jag håller på att bli kocko!

Men detta innebär ju också att jag kommer ha en massa tid att titta på TVn helt plötsligt så nu är det dags att börja med säsong två att Dawson's Creek. Dessutom ska jag faktiskt ta och se dom avsnitten av The Secret Circle som jag inte sett. Efter vad jag har förstått så har det fått upp farten?


1 Comments

2011-12-27 @ 15:43:23

Åh, jag älskade Dawsons Creek när jag var yngre. Jag har funderat på att köpa samlingsboxen i evigheter, kanske är dags nu i mellandagsrean.



Sv: Ja, Bobbys öde ser rätt mörkt ut nu. Jag är nästan helt säker på att han inte valde att bli ett spöke. Han skulle inte vilja bli något som han har jagat i alla dessa år. Precis som när Dean ville att Sam skulle döda honom när han blev en vampyr, enligt mig finns det alternativet inte ens med i bilden. Men som sagt, med Sera Gamble bakom ratten så vet man aldrig. Jag tycker hon gjort en del bra beslut men det finns fler dåliga, tyvärr. Jag är mest besviken på att de har ändrat en del bitar i serien efter vad fansen tycker. Det blir helt enkelt inte bra då. Bobby kommer antaglien dö, ja. Så jag kommer spendera den mesta tiden till att vara förbannad på det beslutet, men det kan, i bästa fall, kanske leda till en bra utveckling i serien. Man kan alltid hoppas.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback