"I'm leaving all my options on the table"

2011-12-08
Ryktet går och det vill göra gällande att det är en fjärde Transformers film väntar på att bli gjord. Michael Bay, som regisserade dom första tre säger att han fortfarande inte bestämt sig men att han har flera studiomöten under den kommande veckan.

Snälla! Snälla! Snälla! Gör inte en en till! Ettan var bra, riktigt bra faktiskt. Tvåan var inte så dålig som alla sa och trean var så dålig att hjärnsubstans började sippra ur öronen när jag tittade på den. Det kan liksom inte bli sämre än den sista filmen. Men samtidigt så förstår jag varför dom vill göra en till, den sista drog in mer pengar än Konungens återkomst så då kanske det är värt att göra en skitfilm till*.

Jag har alltid försvarat Michael Bay filmer när alla gnäller på att dom inte har någon substans för jag har alltid tyckt att dom har gett det dom lovat. Man bli underhållen och man kan få sig några skratt och man kan få se några galna och oralistiska actionscener. Men den tredje filmen... Herregud! Jag satt hela filmen och väntade på att det skulle bli bra. När blir det bra? Svaret var aldrig! Den var så dålig att bara tanken på en fjärde film får mig att gå igång så på morgonen att jag blir helt förbannad!


(*Tyvärr är det väl bara att inse att även om Michael Bay bestämmer sig för att inte göra den fjärde filmen så kommer den ändå bli gjord och då lär den väl bli ännu värre än trean!)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback