Merry Christmas!

2011-12-23
Lite tidigt att säga God Jul eftersom julafton inte är förän imorgon men idag ska vi åka till min hemstad Uddevalla (strax ovanför Göteborg för dom som inte vet...) för att fira jul där. Vi kommer hem på måndag igen eftersom min sambo ska börja jobba igen på tisdagen. En annan är ju mammaledig så jag slipper jobb än så länge!
Detta innebär alltså att det inte kommer bli något bloggande under dessa dagar. Kommer inte ta med mig datorn och jag känner inte att jag vill hålla på och blogga istället för att umgås med familjen som man träffar så sällan!

Ha nu en riktigt fin jul med massa mat, härligt sällskap och kanske några klappar så hörs vi nästa vecka!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback