Nu är det inte långt kvar!

2011-12-30
Här är alla datum för när våra (eller mina i alla fall) favoritserier startar upp igen efter juluppehållet. Detta har man ju väntat på i flera veckor nu!


(Datumen gäller när vi kan se dom här i Sverige, inte när dom visas i USA)

3/1 How I Met Your Mother, Two And A Half Men, 2 Broke Girls
Våra favorit sitcoms återvänder bara några dagar in på det nya året! How I Met Your Mother var riktigt sorgligt innan det gick på julledigt och det ska bli intressant att se hur Robin hanterar nyheterna om sin barnlöshet. Two And A Half Men kollar jag enbart på för mannens skull faktiskt. Jag tycker inte det är lika roligt längre nu när Charlie Sheen inte är med! Jag hoppas på en massa härliga avsnitt av 2 Broke Girls där Max och Johnny har många härliga scener tillsammans!

5/1 Revenge
Oj oj oj! Det ar varit långa, långa veckor sedan förra avsnittet. Det blir en väldigt knepig födelsedagsmiddag. Jack tillsammans med Amanda på Daniels fest, Tyler med en pistol. Jag har kämpat hårt för att undvika att se dom första nio minuterna som släpptes häromdagen och jag tänker fortsätta kämpa för att kunna bli överraskad den femte.

6/1 The Vampire Diaries, Grey's Anatomy
Detta är dagen som jag (och många, många andra?) väntat hela julen på! Jag hoppas på massor Delena och att Teddy ska få veta vad som hänt med hennes make och självklart en massa Lexie och Mark!

7/1 Supernatural, Nikita, A Gifted Man
Mina favoritbröder är tillbaka! Dock så vill jag inte se en susning av Bobby (annat än i flashbacks då!) Jag vill inte att han ska bli ett spöke, jag älskar Bobby alldeles för mycket för att se honom bli något som han jagat halva livet! I Nikita så avslöjades det innan juluppehållet att Alex mamma lever och verkar numera vara hennes döda makes rivals nya fru? Eller?

9/1 Once Upon A Time
Sheriffen är död. Den snygga sheriffen är död. Nu måste dom ju se till att illa kvickt ordna fram någon annan läckerbit som vi kan vila ögonen på!

10/1 Castle
Nu börjar det bli dags för Castle och Beckett att få tummen ur och se till att få ihop det! Och sen skulle jag verkligen önska att man får veta mer om Becketts mammas mord.

12/1 One Tree Hill

Den allra sista (och tyvärr förkortade) säsongen av One Tree Hill börjar och tydligen ska vi få se massor av drama och tragedier! I can't wait!

13/1 Person of Interest

Jim Caviezel är så jäkla bra (och snygg! Suck!) att det inte går att inte kolla på Person of Interest. Dock så måste jag säga att jag hade önskat mer röd tråd i avsnitten. Nu räcker det med fristående avsnitt, nu vill jag ha sammanhängande handling och självklart mer Caviezel

17/1 Gossip Girl
Blair och Chuck krockade efter att ha blivit jagade av paparazzis (vart måhända kom inspirationen för den scenen ifrån?). Dock så vet man ju redan vad som kommer hända eftersom jag ibland har svårt för att hålla mig borta från spoilers. Dock så vet jag inte vad som händer med Blairs baby!
Underbara New Girl skulle kommit tillbaka vecka 1 men av någon anledning så fördröjde dom återkomsten med 3 veckor!

18/1 Glee
Tydligen ska det bli ett frieri i avsnittet och förhoppningsvis blir det väl bra musik men jag måste säga att jag är fortfarande trött på att det inte händer något med substans i serien.

19/1 Criminal Minds
Mer seriemördare och galningar. Finally! Men varför är Morgan aldrig utan tröja? Va?

24/1 Hart of Dixie
Åh vad skönt det skulle vara att få se en Zoe/Wade kyss eller hur?! Det är vad jag hoppas på när säsongen fortsätter. Och att Lemon och Lavon får ihop det igen, dom två är ju underbara tillsammans!

31/1 Ringer
Ringer slutade med att Shiobhans bästa vän Gemma lyckades rymma från sin kidnappare och sen ändå bli dödad av honom. Juliet anklagade sin lärare för att ha våldtagit henne och Shiobhan verkar ha bestämt sig för att stanna i New York.

1 Comments

2012-01-05 @ 21:00:56

Hej, jag vill börja med att säga att jag älskar din blogg. Du skriver verkligen bra! Nu undrar jag bara om du vet när Greys Anatomy börjar igen? Jag suger på att hitta fakta om mina favorit program..ha det bra.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback