Once Upon A Time - 1X06 - The Sheperd

2011-12-05
Här kommer mina tankar om det senaste Once Upon A Time avsnittet, har du inte sett det så bör du inte läsa vidare!


I flera veckor nu så har det hintats om att en älskad karaktär i 'Once' skulle dö och om dom menade det som hände Prince Charming (som tydligen inte var Prince Charming som vi känner, utan den riktiga) så var det ju ett ganska fegt sätt att skaffa tittare tycker jag utan att behöva faktiskt bli av med en karaktär. Dåligt! Förhoppningsvis så är den dom pratat om en karaktär som dör i nästa avsnitt (som är sista innan jul för övrigt) för jag känner mig väldigt snuvad på konfekten här!

Blev faktiskt lite orolig att Mary Margaret och David skulle få varandra där men precis som sig bör så blev det många fler hinder ivägen där för deras kärlek. Åh jag älskar spirande förhållanden i TV, dom är oftast mer intressanta än själva förhållandet!
Men vad håller doktorn på med nu då? Det känns som att det ligger mycket mer bakom hans lilla flörtande med Mary Margaret... Antagligen så är det väl Regina som ligger bakom det också...

För övrigt så var det kul att se Alan Dale igen. Och en drake! Det är alldeles för lite Alan Dale och drakar på TV numera!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback