God morgon!

2011-02-13
Eller god morgon? Jag har varit uppe sen halv sju så för mig är det snart lunchtid haha! Vaknade av att sonen låg och ropade att han behövde kissa. Jag undrar bara varför han måste meddela halva grannskapet detta istället för att bara gå på toaletten?
Nu har jag fått upp ångan lite så nu ska jag snart ta och sätta igång och städa lite här och sen är det väl kanske dumt att inte ha BB-väskan åtminstone lite halvpackad så den ska jag ta och börja lite smått med idag. Ut tänker jag inte gå eftersom det är 12!!! minus ute. För några dagar sedan var det fem plus och man fick lite vårkänsla, nu ligger snön igen och det är superkallt! JAG VILL HA VÅR!

Igår kväll så bojkottade vi melodifestivalen (usch!) och kollade på filmen Faster istället. Trodde inte alls att den skulle vara bra för det är ju ändå The Rock, eller förlåt Dwayne Johnson, som har huvudrollen och lets face it hans filmer brukar inte få det högsta betyget men den var ganska bra faktiskt. Billy Bob Thornton lyfte självklart filmen med sin prestation men det gör han ju med alla filmer som han är med i. Filmen handlar i vilket fall om en man som efter att ha avtjänat 10 årigt fängelsestraff för väpnat rån ska utkräva hämd för sin mördades bror skull.

Trackback