Screenrant will make or break my year...

2011-02-23
I morse googlade jag för att kolla om det skulle finnas någon information om en möjlig säsong 7 på Supernatural. Jag var ju dock helt införstådd med att det absolut inte skulle bli någon sjunde säsong men döm om min förvåning när jag läste på screenrant.com att det inte alls var någon omöjlighet.


Om chefen för hela CW-kanalen går ut i en av USAs största underhållningskanaler och säger detta så lär det ju inte alls vara en omöjlighet. Risken är väl att någon av skådisarna inte vill fortsätta och det är ju inte Supernatural utan Dean, Sam, Bobby och Cas.

Mitt hopp har i alla fall tänts och nu kommer jag hålla tummarna ända tills april/maj då bör CW tillkännage vilka serier dom plockar upp för fler säsonger...
(Hela artikeln kan ni läsa här.)
Trackback