Harry Potter

2011-07-17
Ifall nu ingen fattade det igår så var det alltså Harry Potter jag och Jennie gick och såg igår. Och då såg vi 3D versionen. Ingen av oss hade varit på 3D bio innan så det var ganska häftigt att se det på riktigt. Dock så blev jag lite besviken faktiskt. jag trodde att det skulle vara lite mer som var 3D kanske men vissa gånger var det riktigt häftigt! Speciellt i slutet så ville jag nästan ta fram handen och försöka fånga askan som flög runt i salen haha!

Känns lite trist att det är slut på Harry Potter nu. Dock så är man ju begåvad med två vackra barn, varav en redan gillar Harry, så jag kommer få både ha högläsning av böcker och se filmerna igen så klart!


Jäklar va snygg man är i 3D glasögonen!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback