Blir jag lycklig?

2011-05-02
Nu är jag redan lycklig... Dom finaste barnen i världen och den finaste mannen i världen gör mig väldigt lycklig men nu handlar det inte om dom utan om mitt TV-tittande så klart. Har suttit ett tag och funderat på vilka serier som kommer fortsätta i en säsong till och jaa det verkar nog som att jag kommer bli lycklig.

Supernatural fortsätter. Gossip Girl fortsätter. Castle fortsätter. Glee fortsätter. Vampire Diaries fortsätter. Grey's Anatomy fortsätter. Den enda serien som inte blivit förnyad än är One Tree Hill. Jag vill ju självklart att dom ska förnya den eftersom det är en av mina favoritserier men efter åtta säsonger så är jag faktiskt nöjd på något sätt. Fast fortsätter dom en säsong till så gör det mig inget alls, jag godkänner det helt klart ;)


Fast bäst är ju att Supernatural blev förnyat. Den serien får dom aldrig lägga ner ;)
Trackback