I am number 4

2011-05-23

Jag trodde att denna filmen handlade om människor som hade speciella krafter och på ett sätt hade jag väl rätt bara det att det var utomjordningar. Där tappade dom mig lite grann redan måste jag säga. Utomjordingar är inte riktigt det man ska marknadsföra för att få mig på tråden men har man satt på en film så måste man ju faktiskt se klart den...
Dessa utomjordingar, överlevande från en fjärran planet, är jagade av andra utomjordningar som vill döda dom, för tydligen är dessa aliens dom enda som kan stoppa dom från att ta över jorden. De onda freaksen som jagar dom är ca 2 och en halv meter långa och har mycket märkliga näsor och annu märkligare husdjur...

Ja... det finns egentligen inte så mycket att säga om filmen egentligen. Den stjäl 2 timmar ifrån en som man hade kunnat spendera på något vettigare. Det värsta är väl att det säkerligen kommer komma en uppföljare och idiot som jag är lär jag väl se den också för jag kan ju inte hålla mig borta från filmer, bra eller dåliga.
Trackback