2 Broke Girls - 1X07 - And The Pretty Problem

2011-11-01
Ännu ett riktigt roligt avsnitt. Har börjat förvänta mig att varenda avsnitt ska vara jätteroligt och ännu har jag inte blivit besviken faktiskt. Har du inte sett avsnittet? Läs inte vidare!


Oj, oj, oj! Sen när blev det sån hetta i ett kylrum senast?! Jag hoppas dock att Max och Johnny inte får ihop det alldeles för fort faktiskt. Jag älskar när det är så mycket spänning mellan ett par, vissa gör dock felet att dra ut på det i flera säsonger och så blir det lite tråkigt.

Stephanie och Sabrina. Jisses vilka tjejer! Jag satt och inte kunde komma på vart jag sett Stephanie innan. Tankarna gick som bara det runt i skallen innan jag kom på det. Det där är ju Daisy från Bones! Hon var riktigt rolig i alla fall. Och bitchig haha!

Tänk vad trevligt om Caroline kunde få ihop det med "When I get nervous my rico suave comes out". Kanske skulle det kunna ta ner henne lite på jorden. Hon är ju ganska långt uppe i stratosfären och snurrar. Men hon är riktigt charmig ändå. Fast favoriten är Max. Tänk om man skulle våga vara vara så otrevlig som hon är och komma undan med det!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback