2 Broke Girls - 1X08 - And Hoarder Culture

2011-11-08

Åh nu har 2 Broke Girls gått och blivit så där otroligt bra! Det har varit bra hela tiden men idag blev tog serien verkligen ett stort kliv framåt. Vilket underbart avsnitt! Riktigt roligt och jag har helt förälskat mig i "kärlekshistorian to be" mellan Max och Johnny.
Jag till och med grät en skvätt under dagens avsnitt för det var så sorgligt. Max öppnade sig verkligen för Caroline och sen för Johnny och så har han en flickvän. Så otroligt elakt att inte säga någonting på sex månader...

Är det någon annan som ser denna underbara serie? Vad tycker ni om den?

2 Comments

2011-11-08 @ 23:30:32

Gillade verkligen detta avsnittet mkt.

håller med dig det har blivit otroligt bra!

2011-11-09 @ 09:40:16

Sv: Jag tyckte det var så bra så jag var tvungen att se om avsnittet idag på morgonen :)

Skrattade lika mycket idag åt Max' hysteriska reaktion till alla grejer inne hos samlarkillen... och jo, jag grät idag också...


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback