2 Broke Girls - 1X09 - And The Really Petty Cash

2011-11-15
Här kommer mina tankar om "And The Really Petty Cash". Läs inte vidare om ni inte har sett det!


Caroline blev lite mänskligare idag. Trots hennes helt overkliga födelsedagssång (ärligt... vad vad det där för nåt?!) så såg jag något i henne i dagens avsnitt som jag inte sett innan och det var verkligen inte en dålig sak. Tidigare så har det egentligen varit "The Max Show", vilket inte varit en dålig sak i och för sig, men idag gillade jag Caroline. Hon tog hand om Max. Eller försökte i alla fall och det var trevligt att se henne utvecklas och inte bara vara den där bortskämda socitetsflickan.

Dumma, dumma Johnny. Jag har inget smartare än det att säga. Usch jag tycker så synd om Max! Scenerna mellan henne och Johnny är underbara fast jag hade dock önskat att dom inte kyssts utan att det skulle fortsätta tassas runt ett tag till!
Jag önskar att Caroline skulle få ett kärleksintresse också bara. Kanske "Rico Suave" killen som var lite kär i henne. Jag trodde att dom skulle utvecka det till något men han bara försvann. Sånt förstår jag mig inte på tyvärr!

I övrigt så var det ett riktigt roligt avsnitt. Var tvungen att se det en gång till direkt efter första gången för jag tyckte det var så roligt!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback