Castle - 4X07 - Cops And Robbers

2011-11-01
Här kommer mina tankar om det senaste Castle avsnittet. Har ni inte sett avsnittet så läs inte vidare!


Detta var faktiskt ett av dom få avsnitten som jag faktiskt grät en skvätt till. Jag blev så lycklig när Castle och Martha kom ut ur banken och fick se Alexis. I'm a sucker får happy endings!

Dock så var det ju inget happy ending för Castle och Beckett. Fan det börjar bli dags för dom där två att få ihop det nu. Jag tror att det skulle kunna föra storyn framåt framåt och få en annan dimension på storyn.

I övrigt så var det som vanligt ett bra Castle avsnitt. En liten annan variant då eftersom det handlade om ett rån och inte ett mord (nåja, i början i alla fall). Spännande och roligt som vanligt dock så känner jag att jag vill ha en story som sträcker sig några avsnitt nu istället för week-to-week avsnitten som varit denna säsongen.
Trackback