Castle - 4X09 - Kill Shot

2011-11-22
Har du inte sett det senaste Castle avsnittet än så bör du inte läsa vidare. Här kommer mina tankar om avsnittet!


Jag måste säga att jag är väldigt imponerad av Stana Katic som spelar Kate Beckett i "Castle". Hon var väldigt duktig på att verkligen få mig att känna den panik och rädsla hos Beckett när hon måste möta sitt eget öde då hon ska jaga en prickskytt som sätter skräck i New Yorks gator.

Jag älskade att avsnittet handlade så mycket om Beckett och den tillit som finns mellan henne och Castle. Det är verklig kärlek där! Sen hoppas jag att slutet på detta avsnittet är en push framåt för Beckett så hon och Castle äntligen kan vara tillsammans!

Ett riktigt, riktigt bra avsnitt, antagligen det starkaste för säsongen om man bortser från säsongspremiären...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback