Glee - 3X04 - Pot O' Gold

2011-11-02
Här kommer mina tankar om det senaste avsnittet så har ni inte sett det så läs inte vidare!


Glee har faktiskt totalt tappat mig. Det är inte alls lika bra som det har varit och jag har starka funderingar på att faktiskt sluta titta. Detta avsnittet var ganska trist och det känns så hastat allting. Glee har ju alltid varit ganska light så att säga men nu börjar det bli alldeles för fjantigt.

Men det fanns även bra saker med avsnittet. Puck, som gjorde sitt bästa för att ta hand om sin dotter på det enda sätt som han kan. Jag tycker att Puck har vuxit väldigt mycket över dessa säsonger. Tyvärr så är alla andra kvar på samma ställe och stampar. Det finns ingen karaktärsutvecklig i serien utöver Puck.

Nej, jag tror faktiskt att detta kan vara slutet för mitt Glee-tittande... Vad tycker ni om serien? Har den tappat mycket av sin charm för er också eller tycker ni att den fortfarande är bra?

1 Comments

2011-11-02 @ 14:22:41

Sv: Ja, syskon är bra! Lisa är en underbar vän som har blivit som min lillasyster, det är underbart!!:))


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback