Hart of Dixie - 1X06 - The Undead and The Unsaid

2011-11-08

Jag är väldigt glad att dom har fört vår Zoe bort från minfältet som är George och närmare Wade. Jag älskar Wade och den kemi som Zoe har med honom. George är så jäkla tråkig att klockorna stannar och Zoe behöver ha lite kul och ingen tråkmaskin som George!

Avsnittet var riktigt bra, precis som vanligt. Jag gissar dock att dom som skrivit avsnittet har kollat på Grey's lite eftersom det var samma sorts upplägg på avsnittet. "Doktor får fall som visar sig spela in i hennes eget liv på ett lustigt sätt. Doktor kan nu ta beslut/prata igenom saker och ting med vän/anhörig samtidigt som hon ser personliga händelser på annat sätt."
Missförstå mig rätt, jag älskar hur smarta författarna är när dom får ihop det men jag tror inte att en sån sak händer i verkligheten.

Och jo, jag fortsätter att tycka mer och mer om Lemon. Hon är inte en satmara utan hon fortsätter få storys som visar en kvinna som det faktiskt är ganska synd om. Hon har inte haft det så lätt och det gör vi bäst i att inte glömma. Sen att hon var otrogen mot George... Alla kan ju tyvärr inte vara perfekta även om gudarna ska värvets att hon strävar efter perfektion.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback