Hart of Dixie - 1X07 - The Crush And The Crossbow

2011-11-15
Här kommer mina tankar om det senaste Hart of Dixie avsnittet! Har du inte sett det än så gör du bäst i att inte läsa vidare!


Hart of Dixie fortsätter att vara en av dom mysigaste serierna på TV! Jag visste redan när jag såg trailern i våras att detta skulle bli en Linda serie och fel hade jag inte. Det är verkligen en perfekt blandning av kärlek, humor och drama. Underbart!

Zoe får för sig i detta avsnittet att hon måste börja dejta. Lite löjligt kan tyckas att hon faktiskt föll för sin mammas knep men sånt är läget. Självklart blir hon genast utbjuden av den snygga veterinären. Han var inte speciellt framträdande i avsnittet utan han var mest ett fint ansikte som lät Zoe se vad hon kanske en dag skulle kunna få.
Det är ganska tragiskt när hon förklarar att hon faktiskt inte vet om hon någonsin älskade den man hon var tillsammans med i sex år. Det är inte konstigt att hon avbokar dejten med sagda veterinär. Dock så hamnar hon av en slump på en "dejt" med George. Och hon inser att dom två verkligen klickar.

Här skulle ju jag vilja hoppa in i TVn och se henne en smäll. Sluta titta på George och vänd dig om och titta på Wade. Han såg så liten och trasig ut när han först insåg att han inte alls tyckte Zoe var jobbig och sen när hon gick iväg med veterinären i slutet så ville jag bara börja gråta. Snälla Zoe, välj Wade!

Lemon och Lavon var ju riktigt söta när dom hade hand om den helt galna och riktigt konstiga sköldpaddetävlingen och det kändes som en bra grund för dom att stå på fortsättningsvis men all good things must come to an end. Vissa tidigare än andra tydligen. Jag tycker nog att snart så måste någon få reda på deras hemlighet. Det blir väl antagligen Zoe om det nu kommer ut gissar jag. Och det måste väl nästan komma ut innan uppehållet?

Vad tyckte ni om avsnittet?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback