Hart of Dixie - 1X09 - The Pirate & The Practice

2011-11-29
Eftersom det har varit Thanksgiving i USA så har det varit väldigt kalt med bra TV men Hart of Dixie visades i alla fall igår! Och det är som vanligt ett mysmaraton av klass! Har du inte sett avsnittet så bör du inte läsa vidare!


Jag är fullkommligt förälskad i Wade. Tänk om han bara kan berätta för Zoe! Inte för att hon kommer vilja vara med honom antar jag men han är jäkla söt när han försöker hitta ett sätt att berätta om sina känslor för henne! Där har ni ett serieförhållande som jag väntar på!

Jag tror att det är första gången man ser någon städa i en serie. Har ni tänkt på det? Jag vet att i Gilmore Girls så satt dom och tittade på när dammsugarrobotar dammsög men det är ju inte riktigt samma sak. Man ser aldrig någon städa! Kul att se lite vardagssysslor i TV världen!

Men egentligen... vad är det för fel på den här staden?! Pirater på Thanksgiving? Dom har så mycket tokiga saker för sig i Bluebell att man blir helt snurrig. Det är charmigt att titta på men jag är riktigt glad att jag slipper bo där.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback